جدید

غذای گربه فیت FIT 32 ROYAL CANIN

29.700.000 ریال70.000.000 ریالKG

غذای گربه فیت FIT 32 ROYAL CANIN

غذای متعادل و کامل برای گربه‌ها – به خصوص برای گربه‌های بالغ بیش از 1 ساله – با فعالیت متوسط، دسترسی به فضای بیرون
برای برآوردن نیازهای خاص دوران بلوغ، گربه‌ها به تغذیه با کیفیت بالا نیاز دارند. FIT 32 یک غذای کامل و متعادل است که حاوی سطح مناسبی از مواد مغذی مفید برای حفظ سلامتی گربه‌های بالغ است.

وزن سالم: محتوای کالری تنظیم شده در فرمول FIT 32 به حفظ وزن ایده‌آل گربه‌های بالغ که میزان متوسطی از فعالیت دارند، کمک می‌کند.

کاهش توپ‌های مو: FIT 32 با کمک الیاف خاصی مانند اسفرزه به تحریک عبور روده و دفع موهای بلعیده شده کمک می‌کند.

سلامت دستگاه ادراری: فرموله شده برای کمک به حفظ سلامتی سیستم ادراری گربه‌های بالغ.


شناسه محصول: نامعلوم دسته:

غذای گربه فیت FIT 32 ROYAL CANIN

حتی اگر گربه بالغ شما فعال و در سلامتی خوبی است، حفظ سلامتی آن اهمیت دارد. گربه‌های سالم نیز به رژیم غذایی با کیفیت بالا و سالم نیاز دارند که حاوی سطح مناسبی از مواد مغذی مفید برای حمایت از آن‌ها در طول سال‌های بلوغ است. رویال کنین FIT 32 برای گربه‌های بالغ بین ۱ تا ۷ ساله مناسب است، به طور ویژه برای برآورده کردن تمام نیازهای تغذیه‌ای گربه‌تان طراحی شده است تا وضعیت سالم فعلی گربه‌تان حفظ و تقویت شود. گربه شما به تغذیه با کیفیت بالا نیاز دارد تا تمام نیازهای دوران بلوغ را برآورده کند – به همین دلیل رویال کنین FIT 32 دارای یک پروفایل مغذی بهینه است که حاوی سطح مناسبی از مواد مغذی مفید است تا به حمایت و حفظ سلامتی خوب گربه بالغ شما کمک کند. رویال کنینFIT 32 دارای محتوای کالری تنظیم شده‌ای است تا به گربه بالغ شما در حفظ وزن ایده‌آل کمک کند، که این به حمایت از وضعیت فیزیکی بهینه کمک می‌کند. هنگامی که گربه‌تان خود یا گربه‌های دیگر را می‌لیسد، تشکیل توپ‌های مو کاملاً طبیعی است. با این حال، با توجه به وجود الیاف غذایی خاص در رویال کنین FIT 32، از تشکیل توپ‌های مو در گربه‌تان کاهش می‌یابد. علاوه بر این، رویال کنین FIT 32 با تعادلی از مواد مغذی مفید – مانند انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی – فرموله شده است تا به حفظ سیستم ادراری سالم در گربه‌های بالغ مانند گربه شما کمک کند. در رویال کنین ما به ارائه راه‌حل‌های تغذیه‌ای متناسب با نیازهای حیوان خانگی شما متعهد هستیم.

برند

رویال کنین (Royal Canin)

طعم

مرغ

وزن

10 کیلوگرم, 2 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “غذای گربه فیت FIT 32 ROYAL CANIN”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − یک =