اتمام موجودیجدید

غذای خشک گربه سنسیبل SENSIBLE ROYAL CANIN

18.500.000 ریال78.000.000 ریالkg

غذای خشک گربه سنسیبل SENSIBLE ROYAL CANIN

سنسیبل ۳۳
غذای متعادل و کامل برای گربه‌ها – به خصوص برای گربه‌های بالغ بیش از 1 ساله – گوارشی
هضم بهینه
بعضی از گربه‌ها حساسیت گوارشی دارند که منجر به اسهال یا خون در مدفوع می‌شود. سنسیبل ۳۳ حاوی ترکیب انحصاری از مواد مغذی برای حمایت از امنیت گوارشی بهینه (L.I.P.*) و پری‌بیوتیک‌ها (از جمله FOS) برای فلورای روده‌ای متعادل است.
*L.I.P.: پروتئینی که به دلیل قابلیت هضم بسیار بالایش انتخاب شده است.

خوش‌خوراکی بالا
سه شکل مختلف دانه و فرمول جذاب با طعم‌دهنده‌های دقیقاً انتخاب شده برای تحریک مصرف غذا در گربه‌های حساس.

انرژی متمرکز
چگالی انرژی بالاتر منجر به اندازه‌های کوچک‌تر وعده‌های غذایی می‌شود و بار گوارشی را در گربه‌ها با حساسیت گوارشی کاهش می‌دهد.

سلامت دستگاه ادراری
فرموله شده برای کمک به حفظ سلامتی دستگاه ادراری گربه‌های بالغ.


شناسه محصول: نامعلوم دسته:

غذای خشک گربه سنسیبل SENSIBLE ROYAL CANIN

بعضی از گربه‌ها ممکن است به بعضی از انواع غذاها حساسیت دستگاه گوارشی داشته باشند. اگر این مورد برای گربه شما صدق می‌کند، ممکن است نیاز به تغییر در رژیم غذایی آن برای آرام کردن معده‌اش باشد. بسیاری از مواد مغذی وجود دارند که احتمالاً تأثیر آرام‌بخشی بر دستگاه گوارش گربه شما دارند. مناسب برای گربه‌های بالغ 1-7 ساله، رویال کنین سنسیبل ۳۳ به طور خاص برای حمایت از گربه‌های بالغ که نشانه‌های حساسیت به بعضی غذاها را نشان می‌دهند، فرموله شده است. رویال کنین سنسیبل ۳۳ حاوی ترکیب انحصاری از مواد مغذی برای تقویت و حمایت از امنیت گوارشی بهینه و همچنین فلورای روده‌ای سالم است. ترکیب مواد مغذی با کیفیت بالا مانند پروتئین‌ها از جمله L.I.P. – که برای قابلیت هضم بالایش شناخته شده است – گنجانده شده تا به کاهش مواد غیرهضم شده در کولون گربه شما کمک کند. هنگامی که دستگاه گوارش گربه شما شروع به بهبود می‌کند، می‌توانید به تغذیه آن با رویال کنین سنسیبل ۳۳ ادامه دهید، زیرا به طور خاص برای حمایت نه تنها از گوارش گربه شما، بلکه نیز برای حفظ آن طراحی شده است. رویال کنین سنسیبل ۳۳ بسیار خوش‌خوراک است و شامل سه شکل مختلف دانه و طعم‌دهنده‌های دقیقاً انتخاب شده برای تحریک مصرف غذا و اجازه دادن به هضم راحت‌تر است. اندازه‌های کوچک‌تر پدانه ها به معنای آن است که دستگاه گوارش گربه شما نیاز به کار کمتری دارد، که این می‌تواند ناراحتی ناشی از معده حساس را آرام کند. محتوای انرژی متمرکز در رویال کنین سنسیبل ۳۳ برای گربه‌هایکه به چگالی انرژی بالاتری نیاز دارند، مفید است. علاوه بر این، رویال کنین سنسیبل ۳۳ همچنین برای کمک به حفظ سیستم ادراری سالم در گربه‌های بالغ مانند گربه شما فرموله شده است. در رویال کنین ما به ارائه راه‌حل‌های تغذیه‌ای متناسب با نیازهای حیوان خانگی شما متعهد هستیم. تمام محصولات ما یک فرایند کنترل کیفیت گسترده را طی می‌کنند تا از کیفیت بهینه غذا و همچنین پاسخگویی به نیازهای غذایی و سبک زندگی خاص گربه شما اطمینان حاصل شود. این بدان معناست که وقتی گربه شما رویال کنین سنسیبل ۳۳ می‌خورد، یک رژیم غذایی کامل و متعادل دریافت می‌کند.

برند

رویال کنین (Royal Canin)

طعم

مرغ

وزن

10 کیلوگرم, 2 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “غذای خشک گربه سنسیبل SENSIBLE ROYAL CANIN”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 16 =